Powered by Blogger.

Wednesday, February 5, 2014

CUCUK 3 BULAN

0 comments
Hari ni arissa apoimen tuk cucuk 3 bulan. 


Timbang berat tadi dah naik 1 kg, berat sekarang 4.7kg. Masa lahir berat dia 2.4kg je padahal masa tu cukup bulan dah. Maybe kesan makan ubat propanolol kot sebab doktor pernah cakap kat aku yang baby mungkin akan kecik sikit. 

Masa timbang sebulan berat hanya naik 200gm je. Terus kena refer doktor. Doktor kata bagi masa kat baby. Arissa kan ada masalah jantung sikit so, boleh pengaruhi dia punya pertambahan berat + kena kuning tinggi kan.Timbang 2 bulan, berat dah 3.7kg.

Sekejap je rasa, dah makin besar si arissa ni. Alhamdulillah, tak banyak ragam. Janji kenyang dia ok je. Dah pandai nak jalan2 gara2 ayahnya rajin tiap petang bawa dia jalan2 kat bawah blok. Nampak ayah je, nak minta angkat.



 

My Cinta Kasih Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez