Powered by Blogger.

Tuesday, February 8, 2011

MENARI POCO-POCO


Perjumpaan ahli BAKAT hr ni aktiviti menari poco-poco..sronok tuk org2 yang pandai ikut step poco-poco tu..tp bagi saya yang keras mcm kayu ni mmg la sgt xbest..tgk org lain senang je..yang saya ni dh mcm robot..huhu..

kata menari poco-poco tapi kenapa smua duduk je...hehe..ni time rehat bersama kit kat
persembahan selingan time rehat
sempat lagi duk belakang ambik gmbr..baru je duduk kejap mem besar dh suh bangun...huhu
Memandangkan dh buat entry psl poco-poco, kononnya nak la msukkan skit info asal usul poco-poco ni...terkejut juga bila baca artikel yang kata poco-poco ni berasal dari Filipina bukannya Indonesia dan ditarikan oleh masyarakat kristian  masa  hadiri upacara sembahyang mingguan..pergerakan ke kiri, kanan, depan dan belakang tu dh menyerupai bentuk salib katanya...saya tak pasti samaada isu ni baru ataupun saya yang ketinggalan zaman..hehe..mungkin ada sesetengahnya tak perasaan dan menari dengan tujuan nak bersenam ataupun saja suka-suka..(mcm saya tadi sebab masa tu tak tau lagi..huhu).
kalau baca komen-komen yg dihantar oleh pembaca2 artikel tu mmg ramai yg tolak tarian ni...tak kurang juga yang kata tak salah sebab takde bukti or fakta yang kukuh..saya plak tak nak komen lebih2 sebab semua orang ada pandangan masing2...
kalau nak baca detail lagi boleh KLIK SINI dan KAT SINI JUGA..boleh baca komen-komen kat situ..
ataupun search je kat internet..berlambak artikel yang bincangkan isu ni..

=)

2 comments on "MENARI POCO-POCO"

Lorna on February 8, 2011 at 6:26 PM said...

Lorna pun tak reti sgt poco2 nih...tp suka tgk dorang menari ;p hehe...belasah jer sis asalkan goyang2...hihi...

zih@n on February 9, 2011 at 6:23 AM said...

mmg belasah pn..hehe.ada la 2,3 step yg dpt ikut.yg lain step tiang lampu je..=)

 

My Cinta Kasih Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez