Powered by Blogger.

Tuesday, March 1, 2011

MEE GORENG MAMAK & MEE BANDUNG


jumaat lepas saya masak mee goreng mamak..en.F@riz tak minat sgt mee tapi sebab saya teringin sgt nak makan so, saya buat juga..tuk en.F@riz suh dia makan nasi..hehe..tapi malam tu dia makan juga mee ni skit..

mee goreng mamak
hari ahad en.F@riz duty..so, memang dh plan nak masak mee goreng mamak lagi tuk dinner..bahan2 semua ada lagi..tumis cili kering yang dh dikisar sama2 dgn bawang besar & bawang putih..masuk sos cili, masuk serbuk kari skit, kicap kipas udang..masukkan daging bersama air rebusan...udang bersama air rebusan...masuk kobis n sawi...banyak le plak kuahnya..igt nk tgu bagi kering skit...lambat plak terus saya campak je mee dlm tu..pecahkan telur..kacau2 kejap smpi telur masak..tutup api..dari mee goreng mamak terus jadi mee bandung...hehe.

mee bandung 
siap send mms kat en.F@riz...gedik betul...hahaha.

5 comments on "MEE GORENG MAMAK & MEE BANDUNG"

ziana on March 1, 2011 at 12:02 PM said...

Sedap giler mi tu..Mcm mi mamak..Mesti lps ni mamk nangis...Salam Kenal..Flw me

zih@n on March 1, 2011 at 4:41 PM said...

hehe...salam kenal juga..=)

farah fauzi on March 2, 2011 at 11:38 AM said...

hmm..terus lapar tgk menu nih..

Lorna on March 2, 2011 at 11:39 AM said...

lapaarrrr tgk mi bandunggg tuhhh...
sureee sedapppp!! hehe...

zih@n on March 3, 2011 at 2:56 PM said...

farah:hehe...=)


lorna: org pn xsgka sedapp..hahaha..=P

 

My Cinta Kasih Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez