Powered by Blogger.

Wednesday, May 25, 2011

Gempak! Giveaway daripada Firdaus Kasim




dh lama xjoin giveaway...jom le reramai join giveaway Firdaus Kasim ni...

antara syaratnya, of coz la kena follow...

pastu buat satu entry dgn tajuk kat atas tu...& crita latar belakang pendidikan & sejak bila buat blog...kat bwh ni crita saya...hehe


masa sekolah rendah, ayah saya hantar saya belajar kat SEKOLAH KEBANGSAAN TELOK MEDAN..lepas UPSR, pakat ramai2 ngan mber2 pergi daftar kat SMK ABU BAKAR AL-BAQIR..blaja la kat sekolah ni smpi tingkatan 5...pastu sambung lagi tingkatan 6 kat SMK ALANG ISKANDAR..lokasi sekolah2 saya ni  kat Bagan Serai, Perak...Alhamdulillah lepas STPM, sambung ambik ijazah sarjanamuda kat UUM...grad thn 2009....

mula berblogging awal 2010...tp start aktif hujung 2010..ms tu la bru nk rajin berBW..jd follower blog2 lain...rajin update blog wlupun kadang kekeringan idea...huhu.

follower yang pertama : lydiamiza

kalau nk maklumat lebih lanjut mcm hadiahnya apa, tarikh tutupnya bila, 
klik header penganjur kat bwh ni... =)

!  Firdaus Kasim

4 comments on "Gempak! Giveaway daripada Firdaus Kasim"

Rafi Nilhan on May 25, 2011 at 8:21 PM said...

goodluck :)

Firdaus Kasim on May 25, 2011 at 10:48 PM said...

wah, untung buat form 6 nie.. senang buat ijazah..

thannks yew join

lydiamiza popular tu..hhee

zih@n on May 26, 2011 at 6:39 AM said...

@ rafi nilhan: tq =)


@firdaus kasim: yup, ada yg kta stpm lebih senang msuk u sbb tak semua org smbung ambik form 6...lgpun dh trus degree je...hehe.

Firdaus Kasim on June 5, 2011 at 1:49 PM said...

zihan, tahniah ! awk dah jadi pemenang GA kt blog sy

sila isi form dgn segera

http://www.firdauskasim.com/2011/06/senarai-pemenang-contest-dan-giveaway.html

 

My Cinta Kasih Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez