Powered by Blogger.

Wednesday, August 3, 2011

SAYA YANG KE'PENING'AN


Saat ini kepala tengah pening2 lalat..mungkin sbb xcukup tdo..hihi.mlm td pkul 1.30 bru tergedik2 nk tdo..awl2 tu on9 fb..pastu bila terbaca status kwn ku psl solat terawih trus terasa nk solat terawih plak..walau lebih afdal solat terawih secara berjemaah, saya agak segan tuk tunjuk muka kat surau sbb kaum adam yg sangat ramai..lgpun cik abg ku xde, jd rasanya lebih selesa tunaikan kat rumah je seseorang..mudah je kan..hihi
Wktu tu dh pkul 12 lebih..jgn risau, solat terawih bleh dibuat selepas solat isyak hingga la sebelum subuh..

Alarm jam berbunyi pkul 3.30am tp kesan tdo lambat, saya dgn tanpa rasa bersalah pejam mata balik lps tutup alarm, kekonon nk tdo2 ayam..hasilnya bangun secara mengejut pada masa jam menunjukkan pukul 4.16am..trus kelam kabut pegi dapur..asalnya nk mkn nasi..tp macam ambik masa je jadi saya mkn bihun sup..gila pelahap saya makan sebab nk kejar wktu imsak pkul 4.33am dan waktu subuh 10 minit kemudian..Alhamdulillah sempat..minum 4 gelas air sebab kepedasan sambal kicap yang dimasukkan dlm bihun sup tu..pagi ni asyik ulang alik ke toilet je..huhu.

Lepas solat subuh, tak nak tdo jadi trus on laptop dan tv..tv just peneman je sebab saya tak tengok pn..fikiran  lebih kepada laptop depan mata..

Pagi tadi sms cik abg minta izin tuk turun bawah beli buah tomato sebab rasa macam nk masak sweet n sour tuk berbuka nti...sekaligus buang sampah yang dh penuh dlm plastik..cik abg kata dia balik agak lewat hr ini dan mungkin juga tak balik sebab alang2 je nti pukul 3 nk kena pegi semula..hari ini Mail sayur bawa sotong besar bersamanya..jadi saya telah beli sotong tersebut sebanyak 1/2 kilo @ rm3.50...dalam kepala otak dh terbayang nasi lemak sambal sotong manakala menu sweet sour telah di pospon sbagai juadah tuk esok je...kikiki

Sekian...saya nk tdo sebab kepala saya makin pening..rasa nk uwekkk tp cuba tuk bertahan sebab saya nk puasa hr ni... =P

0 comments on "SAYA YANG KE'PENING'AN"

 

My Cinta Kasih Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez