Powered by Blogger.

Sunday, November 7, 2010

MENANGISLAH


Mood hari ni agak mendung..cuaca hr ne pn mcm memahami je..dr malam lg air mata ne mencurah2..mmg tak boleh nk kawal emosi ne..rs sedih teramat sgt..ms ne rs nk sgt duk dlm pelukan en.suami..mudah-mudahan dpt redakan kesedihan ne..tp malangnya en.suami keje hr ne..jd layan feeling sorg2..(dlm kedaan terkawal lg)
Pagi td tergerak hati nk search something kat google dgn keyword "MENANGIS". Hasil dr bacaan2 yg diperolehi rasanya hati ne tenang skit.Alhamdulillah dpt kekuatan untuk hadapi dugaan dariNya.
Menangislah bila kita rasa kita ingin menangis. Moga2 segala kesedihan yang ada akan gugur bersama2 airmata tu. Tapi ingatlah kita menangis bukan kerana kita menyesali takdir yg telah Allah tetapkan pada kita dan bukan juga kerana kita menyangkal kekuasaanNya..tapi menangislah kerana rasa rendah diri atas kelemahan diri kita sndiri..Mohonlah kekuatan dariNya. Semoga Allah swt permudahkan semua urusan kita..
Tanamkan keyakinan bahawa segala dugaan dan cabaran yang diberikan olehNya sebagai tanda betapa sayangnya Allah swt kepada kita hambaNya.. Allah swt tidak akan menguji hambaNya dengan ujian diluar kemampuan hambaNya. Itulah kasih sayang Allah swt..

0 comments on "MENANGISLAH"

 

My Cinta Kasih Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez