Powered by Blogger.

Saturday, February 12, 2011

HOME ALONE & HAMPIR PENGSAN


Malam tadi saya hampir2 pengsan dalam bilik air..kebetulan en.F@riz duty..so, home alone...sblm tu ok je..tgk raja lawak astro siap bleh gelak ramai2 dgn penonton kat studio..smuanya bermula masa giliran kump R2 .tetiba je..gara2 salah makan perut memulas2, sakit sgt..rasa nk muntah n kepala dh berat je..mata dh berpinar..tunggu masa je nak tumbang..tapi sebab fikirkan saya tinggal sorg2 kat rumah gagahkan juga jegilkan mata..ambik air sapu kat muka, jirus kepala dengan air...tp tetap rasa nak pitam gak..akhirnya saya jolok kerongkong dgn jari supaya muntah...maka keluar la segala yg saya dh makan..huhu...Alhamdulillah lepas tu trus lega, tapi still pening2 lagi..trus tutup tv masuk bilik...sblm tu msj hubby dulu ngadu ngan dia..sempat juga pesan jgn risau sebab dh ok..pastu baru terfikir dh tau xnak dia risau yg bgtau tu sapa suruh kan...kikiki..kononnya nak manja2 la..hehe
Hal2 macam ni la sbnrnya yang buat saya takut tinggal sorg2 kat rumah time en.F@riz duty..takut jadi apa2 kat saya n takde sapa tau..huhu..en.F@riz pn risau..dia selalu pesan kat saya " Sayang kalau abang takde jangan nak memanjat-manjat tau." (igt monyet ke nak panjat2...hehe)..jangan tu..jangan ni...tak nak hubby susah hati saya ikutkan je..kesimpulannya segala hal2 yang libatkan ketinggian or yang berisiko skit en.F@riz je bleh buat...en.F@riz kan 'sedia berkorban'.. =)

2 comments on "HOME ALONE & HAMPIR PENGSAN"

E.d.Y on February 13, 2011 at 8:35 PM said...

haha..panjat apa kat rumah tu?

zih@n on February 13, 2011 at 8:45 PM said...

panjat la apa2 yang bleh dipanjat...hehe..
kita ni tk brapa nak tinggi..tak tercapai tangan ku...so, kena la guna alat bantuan cthnya krusi meja...kiki.

 

My Cinta Kasih Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez