Powered by Blogger.

Sunday, March 13, 2011

ENOVEL "MANGKUK TINGKAT"


mood baca novel..hari tu saya ada buat review novel AD+IZ kan...so, hari ni nak review enovel MANGKUK TINGKAT...memang terbaik la..suka sgt jalan ceritanya..

Mangkuk Tingkat berkisar tentang  Edryna, sorang perempuan yang anti lelaki...dia benci semua lelaki kecuali ayah & abang dia..semuanya gara2 satu kes yang jadi masa dia tgh blaja..
juga tentang Ashraff, pilot yang cuba cari perempuan yg sempurna sbgai isteri..
dr gaduh2...then terpaksa kahwin atas desakan keluarga...akhirnya masing2 jatuh cinta..watak Ashraff yang romatik gila memang bleh buat perempuan cair..hehe..bila Ashraff terbang pergi oversea je..mesti dia sms Edryna dgn ayat2 manis dia..

dalam masa 1 hari je saya dh habis baca enovel 35 bab ni...dasyat2..memang dh melekat..baca skit dh tertarik2 nak baca smpi habis..=)

saya baru langgan novel DOKTOR CINTA yang dikatakan novel paling laris kat KAKI NOVEL...tgh tgu diorg pos..tak sabar nak baca...=)





update: 17/3/2011 novel DOKTOR CINTA ni dh selamat sampai..masa tuk baca.. =)

5 comments on "ENOVEL "MANGKUK TINGKAT""

paper_plane on March 14, 2011 at 9:41 AM said...

terima kasih buat entry pasal mangkuk tingkat.....




terharu!


=))

zih@n on March 14, 2011 at 5:17 PM said...

@paper_planesama2..mmg suka sgt baca jalan critanya..=)

ila_nurfadhilah on March 29, 2011 at 7:49 PM said...

best novel ni..mesti gelak sorg2...minat sgt novel ni dah bca 3 kli..xjemu....

zih@n on March 29, 2011 at 10:54 PM said...

@ila_nurfadhilah
2la psl..mmg bestkan..akak baca smpi tak tdo mlm tu sbb nk tau endingnya..huhu =P

Anonymous said...

mana nak dapat citer nie...macam best...aje...

 

My Cinta Kasih Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez