Powered by Blogger.

Friday, May 20, 2011

HOME ALONE + DEMAM


pic dr pakcik google

dugaan...dugaan....time xbrapa sihat ni le cik abg dpt signal kapal dia kena blayar plak..mula dgn sakit tekak je pastu diikuti dengan selesema & batuk..memang selalunya mcm tu la...ala2 sakit 3 serangkai gitu...huhu..walaupun dh ambik langkah pencegahan dgn makan ubat bila dh sakit tekak tu sbb sangat tak selesa bla kena selesema tp tetap juga selesema...smbil menaip ni pn sambil batuk & street...street...hehehe.

Alhamdulillah, hr ni dh ok skit drpd semalam sbb semalam mmg bnyk tdo je...penangan makan ubat..badan mmg rasa lemah je..panas tp sejuk...mcm mana tu...huhu.

dh terbiasa bila abg xde je mesti tdo pukul 12.00 am ke atas...tetiba malam td kul 8.30 dh berselubung atas katil....hehe..smpi hset bunyi abah call pn xdgr..

kalau la cik abg ada bleh juga nk manja2...tp dh xde ni layan je la...nk buat mcm mana kan..sedia berkorban...=)





4 comments on "HOME ALONE + DEMAM"

Cik Nana Serindit on May 21, 2011 at 6:35 AM said...

^_^ follow u... follow me back..
owner demam ke? jgn lupa mkn ubat

zih@n on May 21, 2011 at 9:47 AM said...

@Cik Nana Serindityup cik nana... :)

Cahya Qasehnya on May 21, 2011 at 10:36 AM said...

semoga cepat sembuh. :)

zih@n on May 21, 2011 at 11:14 AM said...

@Cahya Qasehnyatq.. :)

 

My Cinta Kasih Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez