Powered by Blogger.

Saturday, May 14, 2011

SAMBUTAN HARI IBU KD SRI SANDAKAN


wah...lama bebenor xupdate blog...dh ada labah2 yg buat sarang...nk kena cuci balik ni...hehe

hr ni ada sambutan hari ibu kat RKTLDM KD Sri Sandakan...macam2 aktiviti ada..mulanya macam malas nk pergi sbb sy bukan sorg ibu...huhu.belum ada rezeki lagi...kang ada plak yg tegur kang..."hai, ada juga ke"..ish3...xbaik buruk sangka kat org...hehe.

ada cabutan bertuah sekali td, tp mcm biasa nombor saya memang jarang dpt luck..hehe.

best je tgk ibu2 ngan anak2 diorg..ada yg pakaikan anak cntik2 tuk masuk pertandingan pakaian beragam.comey n cute2 je..

smoga satu hari nnti saya dapat juga pakaikan anak saya cntik2 macam tu...skrg xdpt le sbb ada anak tekak je ni...hehe

bukan setakat anak2 je yg buat persembahan bersajak, nasyid, menari...ibu2 pn join skali pertandingan karaoke...cayalah ibu2 anggun..kalau saya mmg xlepas le nak nyanyi depan org ramai..nyanyi dlm bilik tidur bleh le dodoikan cik abg...kikiki.

skrg ni fikiran dh melayang2 kat kampung...tak sabarnya nk balik..bulan 6 ni kenduri rumah saya...kakak & adik saya kahwin..Insyaallah bulan 12 nti knduri sebelah cik abg plak...adik ipar saya kahwin, pn buat 2 org skali...senang.save budget..hehehe



1 comments on "SAMBUTAN HARI IBU KD SRI SANDAKAN"

ani on May 19, 2011 at 9:47 AM said...

SALAM KENAL..FOLLOW SINI, KLU SUDI FOLLOW SAYA PULA YERRR

 

My Cinta Kasih Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez