Powered by Blogger.

Sunday, November 13, 2011

KAMI NAK DRAF SEMENANJUNG JUGA...


dari bulan lps ramai sangat kawan2 kat kuaters navy ni yg dh draf semenanjung...majoriti cik abang diorg dh berkhidmat lebih 3 thn kat sni..ada jg yg peralihan sbb dh nk pencen.. antara yang tersenarai jiran sebelah rumah saya..sedih dh xde jiran yang nk bagi lauk pauk bila cik abang saya blayar..saya ni klu cik abang xde memang kemalasan tuk masak sangat tinggi..jadi jiran ni la yang slalu ketuk pintu bagi lauk..hihi. kami saling bertukar2 juadah sbb xkan nk pulang pinggan kosong kan..masak la sesuatu yang sesuai..

saya ngan cik abang berharap la nama tersenarai juga sebab kalau boleh nk balik duk semenanjung..tapi belum rezeki kami lg..sabar je la..

bukan tak seronok duduk sini..tapi bnyk faktor yang difikirkan.salah satunya mana tau ada kes2 emergency kat kampung..susah oo..bukan dekat..kos nk balik lg..last2 minit ni tiket mahal x ingat..huhu

Insyaallah...harap2 tahun dpn dapat la draf semenanjung..xdpat duk lumut pn xpe..yang penting semenanjung..

2 comments on "KAMI NAK DRAF SEMENANJUNG JUGA..."

Naz / Nadz COSK on November 16, 2011 at 6:42 PM said...

Assallamualaikum Zihan.
Salam kenal dari kak Naz.. Duduk di Sabah yer.. Akak doakan semoga hajat Zihan nk balik ke semenanjung diperkenankan Allah SWT hendaknya..

Sedap nampak pulut inti kat bawah tu. Dulu masa sekolah asrama, ni lah salah satu menu supper yg akak suka. Inti dia tu rasa manis kan..

zih@n on November 27, 2011 at 9:22 AM said...

wslm kak...
salam kenal jg...
tq kak..

pulut inti 1st time bt sndiri..hihi.. inti dia manis.tu yg sedap tu.

 

My Cinta Kasih Copyright 2008 All Rights Reserved Baby Blog Designed by Ipiet | All Image Presented by Tadpole's Notez